Tuesday, August 24, 2010

CHEF JACKET,FULL UNIFORM, APRON FOR SALE






Bukan senang untuk bergelar seorang chef yang penting anda perlu mempunyai jiwa yang bersih lagi murni kerana setiap penyediaan memasak dengan di mula Bismillah kemudian memasak dengan hati bersih akan membuatkan anda jadi seorang chef yang cemerlang. kerana setiap masakan yang bersih bersama doa yang baik-baik akan di proses menjadi segumpal darah dan akan berkumpul di hati maka lahir insan yang cemerlang di dunia dan akhirat.

Untuk bergelar chef anda perlu ada minat yang mendalam, mempunyai sikap yang sabar dan berfikiran terbuka. untuk bergelar anda perlu mencari pengalaman dari chef yang berpengalaman sekurang-kurang 10 tahun pengalaman. Diploma atau Ijazah bertentu anda akan bergelar chef yang penting niat yang iklas dan minat yang mendalam. Anda kena tempoh jawatan dalam dapur dari Aprantis, commis 3.commis 2,commis 1, demi chef,chef de partie,junior sous chef, sous chef, executive sous chef dan baru bergelar executive chef ( ketua tukang masak) Perjalanan ini mengambil masa sekurang-kuran 10 tahun lamanya kemudian barulah bergelar chef. Untuk manjadi gelaran tersebut tak semudah goreng pisang panas. Asal keluar di kaca TV dah bergelar chef tak semudah itu. Sekira anda dapat gelaran chef cepat mungkin anda akan jatuh cepat yang penting kena bersabar dan minat.

Nak tahu kisah selanjutnya macamana untuk bergelar chef dapatkan buku masakan yang ber tajuk ' DUNIA MASAKAN CHEF SABRI" dalam buku terdapat petua-petua untuk menjadi seorang chef yang cemerlang.

Tempahan Chef Uniform: yang berminat untuk pesanan sila hubungi pn Ema- 019-3974978
uniform yang berwarna mengambail 2 minggu untuk siap , manakala yang putih ambil masa 5 hari untuk penghantaran dan harga tidak termasuk kos bungkusan dan penghantaran.

senarai harga:
1. Jacket putih RM 80.000
2. Jacket berwarna RM 140.00
3. Apron jalur hitam putih RM 40.00
4. Apron Putih RM 30.00
5. Seluar jalur hitam RM 80.00
6. Topi kertas tahan lasak : RM 7.00

1 comment:

Unknown said...

MyChefCoat.com services companies ranging from large Hotels and Casinos to Cullinary Schools, Restaurant Chains and Cruise Liners.

Chef uniforms