Thursday, October 6, 2011

PERLUKAN KIDMAT PAKAR CONSULTANT- UNTUK MEMBUKA RESTORAN BERTARAF 5 BINTANG



Alhamdulilah chef mempunyai pengalaman dalam dunia masakan hampir 28 tahun, dah buka lebih 6 hotel di serata tanah air ( pre opening team) antaranya seperti Hotel Equatorial Pulau Pinang, Crown Princess Kuala Lumpur,Novotel Sungai Petani,Crown Plaze Johor Bahru, The Summit Subang, Hilton Serembanm,Hilton Kuala lumpur,Hilton PJ,The Regent Kuala Lumpur, Impian Klcc, Swiss Garden Lumut, Novotel Kuala Lumpur. Dalam setiap hotel semestinya terdapat Restoran yang berkonsep citarasa masa kini.

Chef amat bangga sekira anda dapat buka satu restoran yang bertaraf antarabangsa kerana di Malaysia, kebanyak penduduk kota seperti di Kuala Lumpur, mereka lebih utama lifestyle yang mana selesa dan ada gaya yang tersendiri. chef buatkajian kuasa membeli semuanya dari kalangan orang melayu. Jadi Tak salah sekiranya anda buka 1 satu restoran yang pasti bersih dan halal.

Kenapa chef minta anda membuka restoran, sebab masakan yang anda masak sudah pasti dengan doanya, masak dengan hati yang benar-benar jujur,dapur dan peribadi perkerja yang bersih, menu dengan mengunakan bahan-bahan yang terjamin 100% halal,serta mengunakan bahan-bahan yang berkhasiat.

Ganjaranya setiap masakan yang bersih akan diproses menjadi darah yang suci, maka anda pembekal makanan telah menlahir insan yang cemerlang. Apabila pelangan makan masakan itu mam mereka sihat, riang, gembara lalu mereka boleh beribadah, pergi buat haji, bersedekat maka anda pula dapat sharenya iaitu rezeki anda murah .

Sekiranya anda bercadang untuk membuka Restoran yang berkonsep lifestyle masa kini masa boleh menghubungi chef sendiri, insyallah chef akan membantu.


Pesan: REZEKI YANG TERBAIK ADALAH DARI SUMBER YANG HALAL DAN BERNIAGA ADALAH YANG TERBAIK TERUTAMANYA BERNIAGA MAKANAN.


SEMOGA ANDA DIBERKATI ALLAH DAN BERJAYA DIDUNIA DAN AKHIRAT.

1 comment:

NilzaSaza said...

Setuju dengan Chef... banyakkan restoran yg amal konsep halalan toyyiba di kalangan pengusaha Muslim