Wednesday, August 3, 2011

CEDERMATA ADIL FITRI






Assalamualaikum, semoga dibulan mulia ini chef doakan semoga anda setiasa diberkati Alelah dan dimurah rezeki. Petua murah rezeki mudah sahaja rajinkan bersedekah . Sempena menjelang Adilfitri apakata anda belikan cedermata biskut raya untuk pekerja anda atau sahabat handai dijadi cedermata untuk dibawa pulang kekampong halaman.

sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi Pn Ema: 019-3974978

MENU:
1. Mini gift with ribbon- small size
2. Mini gift with ribbon - medium size
3. Mini Hamper
4. Medium size hamper
5. Large size hamper
6. Vip hamper
7. VVIP hamper

tempahan adalah terhad.

1 comment:

Topeng Merah said...

As-salam chef. Saya sgt sukakan program Spice Routes ini&merasa amat kecewa kerana tdk dpt mengikutinya Ramadhan ini. Program spt. Syahadah, Jejak Rasul dan Spice Routes ini spt. membawa penontonya menjelajah&seakan mengalami sendiri budaya&kehidupan di bumi orang. Saya sering tertanya2 bagaimana rasanya jika saya dilahirkan di Asia Selatan dan bukan disini (kedua2 datuk saya berhijrah ke Msia semasa perang saudara meletus). Saya berharap program ini dapatlah dibukukan@dijadikan VCD/DVD. Sekian, terima kasih.