Wednesday, November 19, 2008

Ema kitchen

untuk para peminat, maafkan saya kerana dah lama tak update blog ini. untuk pengatahuan anda saya ada sibuk menguruskan satu gerai moden di Presint 9 Putrajaya. Gerai Ema kitchen yang menjual hidangan istemewa Aneka Nasi Ayam, Menu ala barat dan menu sihat untuk sarapan pagi seperti Sramble egg with Pita Bread, Poached Egg, Sandwiches, dan menu western main course seperti spaghetti carbonara.

Lepas ini saya awal bulan Jan 2009 saya akan ke India, Jeddah dan Cina untuk set up few Malaysian Restoran. Insyallah dalam dua tiga hari terdekat saya akan masukkn resipi -resipi terbaru dalam blog ini.

Sebarang pertanyaan bolehlah cal saya sendiri at : 013-3435582

3 comments:

HuluBalang said...

Syukur alhamdullillah banyak restoran Malaysia akan berada diperingkat antarabangsa.Saya memang berhajat untuk membuka retoran diluar negara tetapi modal tidak mengizinkan.

innova said...

Tahniah dan alhamdulillah. Dengan ada nya restoran yang dibuka oleh pakar2 seperti Chef, taklah susah nak cari makanan yang dijamin halal dan sedap bila kita ke luar negara. Bagus kalau boleh dapat banyak lagi orang seperti ini...

Unknown said...

apa nama gerai tu? saya dah pegi kat area tu...banyak pulak gerai nasi ayam, x tau yg mana satu...